V případě zájmu o nabíjecí stanice či případnou konfiguraci obraťte se na:Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Elektromobilita zažívá překotný vývoj, který řada odborníků přirovnává k nástupu chytrých telefonů. Její rozvoj zatím většina států silně dotuje, přesto se blíží chvíle kdy se ceny elektroaut srovnají s běžnými vozy. Ceny baterií klesají, elektromobily čeká boom. I pro Českou republiku se rýsují zásadní dopady.
NABÍJECÍ STANICE PRO ELEKTROMOBILITU
Na silnicích se elektromobily objevily již na přelomu 19. a 20. století. Poté, zejména díky levné ropě a limitovaným možnostem akumulátorů, převzal na více než sto let vládu spalovací motor. Technologický rozvoj přinesl výrazné zvýšení kapacity baterií, snižování jejich hmotnosti a prodlužování životnosti. Moderní technologie také umožnily zdokonalení řízení dobíjení a vyšší rychlost obnovení kapacity baterií. Elektromobilita jako alternativa k motorům spalujícím fosilní paliva přináší výrazné snížení emisí škodlivin a skleníkových plynů, výrazné snížení hluku a celkové zlepšení životního prostředí, zejména ve městech. Současný průměrný dojezd elektromobilů je 250 až 500 km.
Elektromobily mají ve srovnání s automobily vybavenými klasickým spalovacím motorem několik významných výhod.
Žádné přímé emise
Na rozdíl od klasických spalovacích motorů elektromobily neprodukují žádné přímé emise CO , NOx, prachových mikročástic a dalších, často zdraví velmi škodlivých látek.
Nižší hlučnost
Zatímco klasické motory jsou při svém provozu hlučné, elektromotor prakticky žádný zvuk nevydává. To je další z výhod, které – zejména ve městech – zlepší životní prostředí.
Nižší provozní náklady
Náklady na „pohonné hmoty“ se u elektromobilu pohybují na úrovni zhruba jedné třetiny ve srovnání s úsporným dieselovým spalovacím motorem.
Nižší náklady na údržbu
Klasický spalovací motor je velmi komplikovaný mechanismus, který se skládá z více než 1 000 součástek, z nichž mnoho je mechanických. Oproti tomu je elektromotor mnohonásobně jednodušší zařízení.
Naší specializací je výroba LED osvětlení, rozváděčů a elektromontážní práce s důrazem na ekologii, bezpečnost, úsporu a kvalitu. Na základě předchozích zkušeností a ohlasů zákazníků, s přihlédnutím k přímému snížení ekologické zátěže na životní prostředí jsme se zapojili do vývoje nabíjecích stanic určených pro širokou veřejnost.
Naše nabíjecí stanice umožňují konfiguraci typu připojovací zásuvky, nabíjecího proudu na základě Vašich požadavků s ohledem na velikost hlavního domovního jističe.
TYPY NÁMI DODÁVANÝCH NABÍJECÍCH STANIC
Nabíjecí stanice řady NSD, NSK
O produktu:
Nabíjecí stanice řady NSD je určena primárně pro domácí použití a umístění na krytá stanoviště. Stanice typu NSK je určena pro komerční použití. Stanice jsou osazeny v plastovém nebo nerezovém rozváděči v provedení antivandal. Oba typy stanic jsou určeny pro zavěšení na zeď nebo nosnou konstrukci. Kompaktní rozměry umožňují umístnění do domácích garáží, nebo jako doplňkovou službu pro malé podniky, restaurace, obchody...
Volitelné možnosti:
- Vlastní konfigurace zásuvek
- Připojení na obslužný systém EVMAPA
- Vytvoření veřejného uzlu WiFi
- Beztlačítkové provedení
- Dálková správa
- Připojení na platební terminál
- RFID čipy
- Měření spotřebované elektřiny
- Možnost automatické regulace
- Grafická úprava dle zadání zákazníka
- Možnost aut. nebo man. proudového chrániče
- Jistič
Základní technické údaje:
- Napájecí soustava 3NPE-50Hz-400V/TN-S, TN-C-S
- Maximální osazení čelní strana 2xIEC 62196-2 typ II (Mennekes)
- Proudový chránič automatický/manuální s hlášením poruchy
- Omezení zásuvek 230V 1-16 A
- Tolerance napětí -10%+10%
- Instalovaný příkon max. 44 kW
- Vstupní jištění nabíjecí stanice max. 80 A
- Zkratová odolnost 10 kA
- Krytí nabíjecí stanice IP 44
- Identifikace zákazníka RFID čip, platební karty, EVMAPA
- Ochrana před úrazem el.proudem Samočinným odpojením od zdroje dle (IEC 364-4-41)
- Ochrana před vnějšími vlivy
Normální AB5,AC1,AD1,AF1 Nebezpečné AE4,AG2,AH2,BC3
Nabíjecí stanice řady NSP-U, NSP-O
Profesionální provedení stanice v samostatně stojícím nerezovém rozvaděči s 2mm stěnou. Provedení umožňuje použití na veřejných parkovištích. Stanice je uchycena nerezovými šrouby v betonovém základu. Optická signalizace je u NSP-U ve dveřní části v čele u NSP-O je signalizace v půlkulatých bocích stanice. Každá zásuvka je chráněna automatickým proudovým chráničem a jističem. Stanice ma možnost začlenění do inteligentního osvětlovacího systému LUMiSMART slovenské firmy SEAK energetics. Přívod elektrické energie a UTP kabel je proveden spodní částí přes betonový základ.
Volitelné možnosti:
- Vlasní konfigurace zásuvek na čelní, zadní a boční straně stojanu
- Připojení na obslužný systém EVMAPA
- Vytvoření veřejného uzlu Wi-Fi
- Beztlačítkové provedení
- Dálková správa
- Připojení na platební terminál
- RFD čipy
- Měření spotřebované elektřiny
- Možnost automatické regulace
- Grafická úprava dle zadání zákazníka
Základní technické údaje:
- Rozměry NSP-U (vxšxh) 1500 x 250 x 150
- Váha NSP-U dle osazení 26-68 kg
- Rozměry NSP-O(vxšxh) 1500 x 550 x 150
- Váha NSP-O dle osazení 37-75 kg
- Napájecí soustava 3NPE-50Hz-400V / TN-S, TN-C-S
- Maximální osazení čelní strana 3xIEC 62196-2 typ II (Mennekes)
- Maximální osazení zadní strana 6x230V/16A
- Proudový chránič Automatický/manuální s hlášením poruchy
- Omezení zásuvek 230V 1-16 A
- Tolerance napětí -10% + 10%
- Instalovaný příkon max. 100 kW
- Vstupní jištění nabíjecí stanice max. 180 A
- Zkratová odolnost 10 кА
- Krytí nabíjecí stanice IP44
- Identifikace zákazníka RFID čip, platební karty, EVMAPA
- Ochrana před úrazem el.proudem Samočinným odpojením od zdroje dle (IEC 364-4-41)
- Ochrana před vnějšími vlivy
Normální AB5,AC1,AD1,AF1 Nebezpečné AE4,AG2,AH2,BC3
Nabíjecí stanice řady NSG
Profesionální provedení stanice v samostatně stojícím ocelovém rozvaděči s 8mm stěnou. Sloupek je v provedení antivandal s použitím práškové barvy nebo pozinku. Toto provedení umožňuje použití na veřejných parkovištích. Stanice je uchycena nerezovými šrouby v betonovém základu. Optická signalizace je ve vrchní části nabíjecí stanice. Každá zásuvka je chráněna automatickým proudovým chráničem a jističem. Stanice má možnost začlenění do inteligentního osvětlovacího systému LUMiSMART slovenské firmy SEAK energetics. Přívod elektrické energie a UTP kabel je přiveden spodní částí přes betonový základ.
Volitelné možnosti:
- Vlasní konfigurace zásuvek na čelní, zadní a boční straně stojanu
- Připojení na obslužný systém EVMAPA
- Vytvoření veřejného uzlu Wi-Fi
- Beztlačítkové provedení
- Dálková správa
- Připojení na platební terminál
- RFD čipy
- Měření spotřebované elektřiny
- Možnost automatické regulace
- Grafická úprava dle zadání zákazníka
Základní technické údaje:
- Rozměry NSG-1 (vxšxh) 1500x250x150
- Váha NSG-1 75-80 kg
- Rozměry NSG-2 (vxšxh) 1200x140x140
- Váha NSG-2 35-40 kg
- Napájecí soustava 3NPE-50Hz-400V/TN-S, TN-C-S
- Maximální osazení čelní strana 3xIEC 62196-2 typ II (Mennekes)
- Maximální osazení zadní strana 6x230V/16A
- Proudový chránič Automatický/manuální s hlášením poruchy
- Omezení zásuvek 230V 1-16 A
- Tolerance napětí -10%+10%
- Instalovaný příkon max. 110 kW
- Vstupní jištění nabíjecí stanice max. 200 A
- Zkratová odolnost 10 kA
- Krytí nabíjecí stanice IP 44
- Identifikace zákazníka RFID čip, platební karty, EVMAPA
- Ochrana před úrazem el.proudem Samočinným odpojením od zdroje dle (IEC 364-4-41)
- Ochrana před vnějšími vlivy
Normální AB5,AC1,AD1,AF1 Nebezpečné AE4,AG2,AH2,BC3
Aplikace EVMAPA umožňuje vlastníkům nabíjecích stanic začlenění do jednotného systému. Provozovatelům elektrických vozidel stanovit trasu dle typů konektoru, vzdálenosti ... Díky fotografiím již nemusíte hledat stanici v neznámém terénu. https://www.evmapa.cz
Systém LUMIiSMART umožňuje využití kapacity veřejného osvětlení pro nabíjení elektromobilů. Nabíjecí stanice jsou propojeny se sloupy veřejného osvětlení, komunikují se systémem řízení SEAK SMART CITY a zjišťují dostupnou kapacitu pro nabíjení vozidel. Výhoda systému: není nutné zřizovat nové odběrné místo, využití stávajících rozvodů.
- Katalog nabíjecích stanic [PDF, 7,85 MB]